top of page

"Глобальні цілі важливі для мене, тому що я хочу бути щасливою..."

"Глобальні цілі важливі для мене, тому що я хочу бути щасливою" - можливо, звучить банально, але у підведенні підсумків уроків саме ця фраза звучала найчастіше.

Сьогодні цю публікацію я присвячую тижню під назвою "Глобальні цілі ЮНІСЕФ", або як не загинути від дитячих обіймів. Минулого місяця я, Анастасія Іващенко та КСШ№71 стали волонтерами проекту "Найбільший урок у світі". Протягом тижня ми відвідали 6 класів і навчили діток цілям сталого розвитку (див. останнє фото), а зі старшою групою провели тренінг "Місія: Гендерна Рівність". Цікаво, що коли я готувалася до проведення тренінгів, то думала, що, наприклад, діти молодших класів не дуже добре знають про глобальні проблеми людства, і терміни "climate change" чи "sustainable development" будуть їм не знайомі, а старша вікова група, навпаки, зможе підтримати дискусію на тему "гендерної рівності"... Але все вийшло зовсім інакше. Саме діти 8-11 років більше обізнані у цьому питанні. А ось тінейджери не зовсів розуміють, що таке "гендер" і чому нам потрібно порушувати питання гендерної рівності, і саме через це групою було прийняте рішення розтягнути цей тренінг на цілий курс. Залишаю лінк на сайт цієї програми тут і бажаю усім жити щасливо й намагатися досягнути всіх цих цілей до 2030 року! #LargestLessonUkraine #SDGs4Children #TeachSDGs

http://www.un.org.ua/images/documents/3615/%D1%86%D1%96%D0%BB%D1%96_web(2).pdf


Познакомьтесь с нашей классной семьёй 

Наш класс...

Новые записи
bottom of page